Професійне навчання персоналу LET

Компанія «LandEcoTech» розглядає навчання як ефективний інструмент розвитку бізнесу. Такий підхід передбачає інтеграцію системи навчання та розвитку персоналу в загальну стратегію розвитку компанії.

Компанія LET впевнена, що грамотно побудована система навчання дозволяє підвищити компетентність всіх категорій співробітників, знайти та розвинути нові вміння й навички, а також сприяти, з одного боку, залученню клієнтів шляхом надання професійних послуг та консультацій, з іншого – зміцненню конкурентних переваг на ринках продажів сільськогосподарської техніки та агрегатів.

На початку червня 2018 року відбулося навчання сервісної служби компанії LET у навчальному центрі японської компанії KUBOTA, яке було розроблене відповідно до напрямків роботи та стратегічних цілей LET. У підсумках проведених навчань учасники здобули нові знання та вміння, розвинули професійні та особистісні компетенції, обмінялися досвідом з іноземними колегами.

– Ми розуміємо, що успішні продажі агротехніки – це, в першу чергу, якісний сервіс, котрий компанія надає клієнтам. Тому наше першочергове завдання – це створити висококваліфіковану команду сервісних інженерів, які якісно обслуговуватимуть та швидко ремонтуватимуть агротехніку. Таким чином, внесені інвестиції в професійний розвиток персоналу приносять віддачу у вигляді задоволення потреб наших клієнтів, – коментує Юрій Чемерис, директор компанії LET.

Related Posts